Secretaria

En els centres d’ensenyament secundari, la secreraria és l’agent de gestió administrativa, i per tant, és bàsic per al funcionament del centre. De cara a la comunicació per correu electrònic, és important que la informació s’exposi de forma clara, a fi de facilitar la gestió corresponent.

Atenció al públic:

De dilluns a divendres de 9h a 14h
Els dilluns i dimecres d’octubre a maig de 15h a 17h
secretaria-eso@ducdemontblanc.cat
secretaria-btx@ducdemontblanc.cat

Tràmits

  • Documents i Autoritzacions
  • Expedició de títols
  • Certificats acadèmics
  • Certificats de Català
  • Homologacions
  • Baixa del centre (anul·lació matrícula)
  • Beques i ajuts
  • Preinscripcions i Matrícula

Pots presentar una sol·licitud genèrica si el llistat de tràmits que hi ha a l’esquerra no s’adequa amb les teves necessitats.

Sol·licitud genèrica